تبلیغات در فرشور
بزرگترین پلتفرم معرفی قالیشویی ها و برند های معتبر فرش در ایران
فرشور
معتبرترین پلتفرم تبلیغاتی قالیشویی و فرش در کشور
شما میتوانید برای درج تبلیغات خود در رسانه بزرگ فرشور، از طریق یکی از راه های زیر اقدام نموده تا کارشناسان فرشور در کمترین زمان ممکن تبلیغ شما را در دید عموم قرار دهند.
1. طراحی وب سایت اختصاصی
همواره داشتن یک سایت اختصاصی و معتبر نشانه ای از اعتبار و رسمیت داشتن یک قالیشویی بوده که باعث میشود مشتریان راحتتر اعتماد کرده و آسودگی خاطر سفارش فرش خود را در آن قالیشویی ثبت کنند.
2. تبلیغات پیامکی
sms مارکتینگ همواره یک روش قدیمی اما پربازده بوده که همچنان بسیاری از برند های معتبر از آن استفاده میکنند و نتایج بسیار خوب متمایزی را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بدست می آورند.
3. تبلیغات در اینستاگرام
قطعا تبلیغات در پرطرفدارترین شبکه اجتماعی حال حاضر دنیا، بیشترین میزان بازدهی و نتیجه را نیز به همراه خود دارد ولی باید توجه داشت که فعالیت پیوسته و مستمر در اکانت های شبکه اجتماعی مخصوصا اینستاگرام بسیار مهم است و نادیده گرفتن آن جز هدر رفتن وقت و بودجه، چیزی به همراه ندارد.
2. تبلیغات پیامکی
sms مارکتینگ همواره یک روش قدیمی اما پربازده بوده که همچنان بسیاری از برند های معتبر از آن استفاده میکنند و نتایج بسیار خوب متمایزی را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بدست می آورند.
4. تبلیغات گوگل ادز
میشه گفت پرهزینه ترین سبک تبلیغاتی که بالاترین میزان بازخورد و نتیجه را دارد، گوگل ادوردز هست که میتوان با داشتن سایتی معتبر در قدم اول و سپس سفارش تبلیغات گوگل ادز از مزایای این روش فوق العاده استفاده کرد.
سایر روش های پر بازده تبلیغاتی
روش های تبلیغاتی بسیار زیادی در رابطه با قالیشویی وجود دارد ولی نکته مهم در این روش ها این است که همواره بودجه خود را در نظر گرفته تا بالاترین میزان بازخورد با حداقل میزان هزینه و خرج را داشته باشیم و این حیاتی ترین نکته در تمام روش های تبلیغاتی در دنیا میباشد.
1. تولید محتوای ارزشمند (ویدیو یا تیزر های تبلیغاتی)
ایجاد مقالات و ویدئوهای آموزشی درباره نگهداری و شستشوی قالیها به مشتریان نه تنها اطلاعات مفیدی ارائه میدهد، بلکه به شما کمک میکند به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید و مشتریان خیلی راحتتر و با اعتماد بیشتری فرش های گرانبهای خود را به شما بسپارند.
2. تخفیفهای فصلی و پیشنهادهای ویژه
ارائه تخفیفها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان، آنها را ترغیب میکند تا خدمات قالیشویی خود را از شما تجربه کنند و بازخورد مثبتی داشته باشند. سعی کنید بصورت دوره ای از تخفیفاتی مطلوب بر روی خدمات خود استفاده کنید تا تعداد مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. همچنین تخفیفات سفارشات مجازی و آنلاین نیز بسیار پرطرفدار و پرمخاطب هستند.
3. همکاری با مشاغل مرتبط (قرارداد های ارگانی)
برقراری ارتباط با فروشگاهها و مشاغل مرتبط مانند فروش قالی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، میتواند به تبلیغات متقابل و جذب مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین ارگان دولتی که در تماس با قشر عمده ای از مردم هستن میتوانند بسیار در جذب مشتریان به سمت برند قالیشویی شما کمک کنند.
4. ایجاد وبسایت حرفهای و بهرهگیری از شبکههای اجتماعی بیشتر
یک وبسایت حرفهای با محتوای مناسب و عکسهای با کیفیت میتواند نقش مهمی در جذب مشتریان ایفا کند. درج اطلاعات درباره خدمات قالیشویی، نمونه کارها و نظرات مشتریان در وبسایت، اعتماد مخاطبان را جلب خواهد کرد. فعالیت در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و توییتر، فرصت خوبی برای نمایش عکسهای قالیهای تمیز شده و ارتباط مستقیم با مشتریان فراهم میکند. همچنین استفاده از تکنیکهای بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) در محتوای وبسایت و مطالب مرتبط، به شما در جذب ترافیک آگاهانه از موتورهای جستجو کمک میکند.
5. ارسال خبرنامه
ارسال خبرنامههای دورهای یا به نوعی ایمیل مارکتینگ با اطلاعات جدید و تخفیفهای ویژه به مشتریان، نقش مهمی در نگهداشتن ارتباط با آنها دارد و میتواند مشتریان قدیمی را نیز حفظ کند.
6. تبلیغات محلی (گوگل مپ و دیوار)
تبلیغات در محلهای محلی مانند رادیوهای محلی، روزنامهها و تلویزیونهای محلی، تراکت و حتی پلتفرم هایی مانند دیوار و… به شما کمک میکند تا به جامعهی محلی معرفی شوید.
7. استفاده از تجربیات مشتریان (تبلیغات دهان به دهان)
استفاده از تجربیات مشتریان خود و انتشار نظرات و توصیههای آنها، به معرفی شما به دیگران کمک خواهد کرد. این یکی از مهمترین انواع تبلیغات میباشد و باید برای داشتن آن همواره کیفیت و سطح بالایی از رضایت در مشتریان را با خود به همراه داشته باشید.
8. ارتباط با وبلاگها و رسانهها
بازدید از وبلاگها و سایتهای رسانهها و ارتباط با نویسندگان مطالب مرتبط، میتواند به منتشر شدن مطالب شما و افزایش شناختپذیری کمک کند.
9. استفاده از تبلیغات پرداخت به کلیک (google ads)
تبلیغات پرداخت به کلیک در پلتفرمهای تبلیغاتی مثل گوگل ادز و فیسبوک، با پرداخت تنها در صورت کلیک بر روی آگهی، به شما کمک میکند تا بازدهی بهتری داشته باشید.
10. ایجاد ویدئوهای تبلیغاتی
ویدئوهای تبلیغاتی جذاب و خلاقانه میتوانند توجه مخاطبان را به خود جلب کنند و مفهوم تمیز کردن قالیها را به تصویر بکشند.
۱1. مسابقات و قرعهکشیها
برگزاری مسابقات و قرعهکشیهای مرتبط با خدمات قالیشویی، مخاطبان را به شرکت فعالانه ترغیب میکند و به افزایش تعامل با شما کمک میکند.
۱2. تحقیق و تجزیه و تحلیل
هرگز از تحقیق و تجزیه و تحلیل خودداری نکنید. با مشاهده بازخوردها، پاسخ به نیازها و ترجیحات مشتریان و بهبود مستمر، میتوانید تبلیغات خود را بهبود بخشید.
نتیجهگیری
با اجرای مجموعهای از راههای موثر برای تبلیغات قالیشویی، میتوانید به افزایش مشتریان، افزایش درآمد و تعزیز شناختپذیری کمک کنید. به یاد داشته باشید که ترکیب متناسبی از این روشها به شما کمک میکند تا به نتایج بهتری دست یابید