برترین های فرشور

جایگاه ویژه 1

برترین های فرشور

بهترین قالیشویی های اصفهان

مهم ترین دلایل تفاوت و تمایز در بهترین قالیشویی در اصفهان :

همه ما به دنبال بهترین قالیشویی که ضمانت سلامت و تمیزی فرش هایمان را بکند هستیم، در اینجا به چند ویژگی حیاتی و بسیار مهم از بهترین قالیشویی های اصفهان میپردازیم .

. مجهز بودن به دستگاه های تمام اتومات و خشک کن های لوله ای

روش های سنتی کاملا منسوخ شده و فاقد کیفیت مورد نظر مشتریان است، لذا داشتن دستگاه های بروز و مدرن قالیشویی تاثیر بسزایی در کیفیت شستشوی فرش در اصفهان دارد. همواره تلاش داشته باشید تا ویدیو ای هرچند کوتاه از نحوه شستشوی فرش های خود در قالیشویی اصفهان ببینید.

. ضمانت نامه عدم شکستگی و چین و چروک فرش ها

یکی از رایج ترین و متداول ترین مشکلات قالیشویی ها، شکستگی فرش میباشد. برای جلوگیری از شکستگی فرش به این نکات توجه ویژه ای داشته باشد ;

. برای جابجایی فرش ها در طبقات از آسانسور و تا کردن حتی الامکان استفاده نکنند

. حتما قالیشویی از خشک کن لوله ای استفاده کند

. برای خشک کردن فرش ها از گرمخانه سبدی استفاده کنند بجای لوله و میله های فلزی داربست!

. تحویل به موقع و تعهد در حفظ زمان مشتری

همیشه یکی از مهمترین ویژگی های بهترین قالیشویی در اصفهان خوش قولی و تعهد نسبت به وقت و زمان مشتری میباشد، موعد و زمان تحویل و آماده فرش های ماشینی و دستباف معمولا 2 الی 3 روز کاری در بین قالیشویی های اتوماتیک و مجهز اصفهان میباشد.

 

 

نمایش همه بستن

بهترین قالیشویی های اصفهان در سال 1402

جایگاه ویژه 1

توضیحات و مزایای متمایز و رقابتی قالیشویی

جایگاه ویژه 2

توضیحات و مزایای متمایز و رقابتی قالیشویی

جایگاه ویژه 3

توضیحات و مزایای متمایز و رقابتی قالیشویی

جایگاه ویژه 4

توضیحات و مزایای متمایز و رقابتی قالیشویی

جایگاه ویژه 5

توضیحات و مزایای متمایز و رقابتی قالیشویی

فرشور

🏆️ شماره تماس معتبرترین قالیشویی های عضو اتحادیه در اصفهان 🏆️

رسانه بزرگ فرشور همواره تلاش داشته تا معتبرترین و اصیل ترین قالیشویی های شهر مقدس اصفهان را معرفی کند. شهرهای مذهبی و بزرگ به مانند اصفهان ، بدلیل تعداد بالای درخواست های شستشوی فرش و خدمات جانبی فرش مانند رفوگری و ترمیم فرش و یا جاجیم دوزی و رفع سوختگی فرش، تعداد زیادی هم برند قالیشویی دارند که این میتواند هم خوب باشد و هم بد ولی موضوع اصلی اینجاست که رسانه بزرگ فرشور تلاش داشته تا بهترین قالیشویی اصفهان  را از بین تعداد زیاد برندهای شستشوی فرش در اصفهان متمایز کند تا با خیالی آسوده بتوانید یک قالیشویی خوب در اصفهان را انتخاب کنید.

همواره گزینش و انتخاب یک قالیشویی معتبر در اصفهان کاری سخت و دشوار است و متاسفانه بدلیل نظارت نه چندان دقیق و سازمان یافته اتحادیه فرش و قالیشویی اصفهان، تعداد قالیشویی مجاز در اصفهان نسبت به قالیشویی های بی اعتبار و قالیشویی ارزان در اصفهان زیاد است. ما در فرشور تلاش داریم تا با نهایت تلاش و دقت در انتخاب بهترین قالیشویی در اصفهان به شما عزیزان کمک کنیم تا بتوانید همواره برند های مجاز و قانونی شستشوی فرش در اصفهان را بشناسید.

محدوده های سرویس دهی قالیشویی های معتبر اصفهان عبارتند از ;

بلوار وحید، بلوار کشاورز، خیابان بزرگمهر، خمینی شهر، خانه اصفهان، خیابان قائمیه، دروازه تهران، درچه، دروازه شیراز، ملک شهر، سه راه سیمین، بلوار شفق، خیابان جی، حکیم نظامی، خیابان امام خمینی ، سپاهان شهر، شیخ صدوق، ملک شهر، شاهین شهر، خیابان عبدالرزاق، کاوه، میدان احمد آباد، ویلاشهر اصفهان، خیابان وحید، بلوار بزرگمهر و بهارستان 

بهترین قالیشویی دستباف در اصفهان ؟

امروزه فرش ها بخصوصا فرش های دستباف، حساسیت بسیار بالایی در شستشو دارند و باید حتما آنها را به بهترین و تخصصی ترین قالیشویی دستباف در اصفهان بسپارید چراکه شستشوی فرش دستباف همواره فرایندی تخصصی و متمایز نسبت به سایر فرش های ماشینی دارد و باید حتما آن را به اصیل ترین و باتجربه ترین قالیشویی معتبر در اصفهان بسپارید تا از کیفیت و تضمین شستشوی فرش خود اطمینان حاصل کنید. شما میتوانید برای اطلاع از جدید نرخنامه ها و قیمت قالیشویی در اصفهان، به لیست هزینه های شستشوی فرش در اصفهان مراجعه کنید و از جدیدترین نرخنامه های مصوب مطلع شوید.

فرشور ; بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی قالیشویی در کشور

برای قرارگیری برند خود در سایت فرشور و استعلام اصالت قالیشویی و بهره مندی از مزایای رقابتی در سایت فرشور، به صفحه تبلیغات قالیشویی مراجعه کنید.

لیست قالیشویی های خوب و مجاز در اصفهان

(🥇منتخب مردمی🥇)

trophy1 قالیشویی های برگزیده اصفهان call شماره تلفن قالیشویی trophy-star ویژگی های رقابتی
1002-01-01.jpg 1. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 2. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 3. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 4. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 5. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 6. قالیشویی ..... ********051-3 ، *******051-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 7. قالیشویی ..... ********051-3 ، *******051-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 8. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 9. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
1002-01-01.jpg 10. قالیشویی ..... ********031-3 ، *******031-3 ویژگی 1 ، ویژگی 2 ، ....
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا محمدی
علیرضا محمدی
2 ماه قبل

با سلام به همه همشهریان گرامی
بنده از روی کامنتهای همشهریان قالیشویی نوین. را انتخاب ولی متاسفانه بدجور پشیمانم
زیرا اول مبلغی را در تلفن به بنده اعلام کردند ولی زمان بردن فرشها گفتند اگر میخواهید خوب شسته شود باید ۷۰ درصد اضافه تر بدهید و در نهایت هم هزینه حمل و نقل اضافه را با اینکه منزل ما آسانسور داشت و هیچ پله ای نباید طی میشد گرفتند و وقتی بنده خواستم که فرشها را در پلاستیک به بنده تخویل دهند چون روز برفی بود و احتمال گلی شدن فرشها بود بر خلاف بقیه قالیشوییها که حداکثر هر کاور پلاستیکی را ۴۰ هزار تومان حساب میکردند به بنده گفتند هر کاور متری بیست هزار تومان به هزینه اضافه میشود و صرف نمیکند
در ضمن متاسفانه رفتار ایشان چه زمان بردن فرش و چه بازگشت و چه در تماسها بسیار نامعقول بود.در خصوص کیفیت کار هم فرشها بعد هشت روز که آورده شد خیس خیس بود و وقتی بنده اعتراض کردم که من با این فرشهای خیس چه کنم گفتند ما جایی نداریم خشک شود و بیندازید کف منزل خودش خشک میشود و کیفیت شستن هم کاملا معمولی بود با اینکه بنده گرانترین نوع شستشو را انتخاب و هزینه دادم.
لذا نمیدانم همشهریان گرامی در خصوص قالیشویی نوین چرا نظرات قبلی مناسب داده اند ولی به هر حال یا این قالیشویی مدیریت عوض کرده یا روش عملکرد آنها نامطلوب شده
لذا قالیشویی نوین را اصلا توصیه نمیکنم
ممنون میشوم اگر مطالب به اطلاع همشهریان عزیزم برسد